

Потужний контролер з плавним регулюванням від 1% до 100% для двигунів та LED
ШІМ регулятор потужності – це компактний електронний модуль, що дозволяє плавно регулювати швидкість обертання двигунів постійного струму або яскравість світлодіодного освітлення. Модуль працює за принципом широтно-імпульсної модуляції (ШІМ), забезпечуючи точний контроль потужності від 1% до 100% без втрати крутного моменту. Завдяки високій частоті роботи (20 кГц) контролер працює безшумно і ефективно. Пристрій оснащений вбудованим потенціометром з функцією вимикання, світлодіодним індикатором роботи та зручними клемами для підключення. З діапазоном вхідної напруги 4.5-35В і максимальним струмом до 5А, цей регулятор ідеально підходить для різноманітних проєктів: від моделювання та робототехніки до автомобільних доробок і керування LED-освітленням.
Моделей та RC-проєктів
Робототехніки
LED-освітлення
DIY проєктів
Автомобільних доробок
Лабораторних експериментів
ШІМ регулятор швидкості двигуна – це універсальний та компактний контролер, який стане незамінним у ваших DIY проєктах! З плавним регулюванням потужності, високою частотою роботи та надійною конструкцією, цей модуль допоможе реалізувати безліч ідей: від керування швидкістю моторів у роботах до створення зручної системи освітлення. Замовте зараз і переконайтеся у якості та функціональності цього доступного рішення!
ЗАМОВТЕ ЗАРАЗВідгуків про цей товар ще не було.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Покрокове керівництво з підключення та використання
flowchart TD subgraph PWM["ШІМ Регулятор (вигляд зверху)"] direction TB subgraph Terminal["Клемна колодка"] direction LR VP["V+/U+"] --- VM["V-/U-"] --- MP["M+"] --- MM["M-"] end POT["Потенціометр
з вимикачем"] LED["Індикатор
живлення"] end classDef terminals fill:#f96,stroke:#333,stroke-width:2px class VP,VM,MP,MM terminals classDef components fill:#9ef,stroke:#333,stroke-width:2px class POT,LED components
На платі розташована синя 4-контактна клемна колодка з маркуванням (маркування зазвичай вказано на зворотному боці плати):
flowchart LR subgraph Power["Джерело живлення
DC"] PSU_P["+"] PSU_N["-"] end subgraph PWM["ШІМ Регулятор"] VP["V+/U+"] VM["V-/U-"] MP["M+"] MM["M-"] POT["Регулятор
швидкості"] end subgraph Motor["DC Двигун
або інше навантаження"] MOT_P["+"] MOT_N["-"] end PSU_P --> VP PSU_N --> VM MP --> MOT_P MM --> MOT_N
flowchart LR subgraph PSU["Блок живлення
12В DC"] PS_P["+"] PS_N["-"] end subgraph PWM["ШІМ Регулятор"] VP["V+"] VM["V-"] MP["M+"] MM["M-"] end subgraph FAN["Вентилятор
12В DC"] F_P["+"] F_N["-"] end PS_P --> VP PS_N --> VM MP --> F_P MM --> F_N
Плавне регулювання швидкості вентилятора дозволяє точно налаштувати необхідний повітряний потік та рівень шуму.
flowchart LR subgraph PSU["Блок живлення
12В DC"] PS_P["+"] PS_N["-"] end subgraph PWM["ШІМ Регулятор"] VP["V+"] VM["V-"] MP["M+"] MM["M-"] end subgraph LED["LED Стрічка
12В"] L_P["+"] L_N["-"] end PS_P --> VP PS_N --> VM MP --> L_P MM --> L_N
Модуль дозволяє плавно регулювати яскравість світлодіодної стрічки або інших світлодіодних модулів. Висока частота ШІМ (~20 кГц) забезпечує відсутність видимого мерехтіння.
Потенціометр оснащений вбудованим вимикачем – дуже зручна функція, яка дозволяє повністю відключати навантаження без необхідності відключення живлення. У вимкненому стані модуль споживає мізерний струм (близько 7 мкА).
Регулювання відбувається досить плавно у широкому діапазоні, що дозволяє точно підібрати необхідний режим роботи. Варто зауважити, що регулювання починається не з повного нуля, а приблизно з 1% потужності.
При максимальному положенні регулятора вихідна напруга буде трохи нижчою за вхідну (зазвичай на 0.5-1.5В). Це нормально і пов'язано з падінням напруги на MOSFET-транзисторі та інших компонентах схеми.
Проблема | Можлива причина | Рішення |
---|---|---|
Індикатор не світиться, двигун не працює | Вимикач вимкнений, відсутнє живлення | Поверніть регулятор за годинниковою стрілкою до клацання, перевірте підключення живлення |
Індикатор світиться, але двигун не працює | Поганий контакт з двигуном, пошкоджений двигун | Перевірте підключення, переконайтеся, що двигун справний |
Регулятор сильно нагрівається | Високе струмове навантаження | Встановіть радіатор на транзистор або зменшіть навантаження |
Нестабільна робота двигуна, "смикання" | Нестабільне живлення, недостатня потужність БЖ | Використовуйте джерело живлення з достатньою потужністю |