Каталог товарів
Клієнту
Тема сайту:
+38 (066) 305-77-25
Наша адреса
Харків, тимчасово - доставка тільки Новою Поштою, УкрПоштою, МістЕкспрес, ROZETKA Delivery
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Пт: з 9 до 18
  • Сб: з 10 до 17
  • Нд: з 11 до 16
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)

Виробник: Китай Код товару: 1103
1
Все про товар
Опис
Характеристики
Відгуки 1
Питання0
FAQ
Інструкція
Бестселер
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
В наявності
Код товару: 1103
119.00 грн
Знайшли дешевше?
🚚 Відправка в день замовлення при оформленні до 15:00. Увага!
-Робоча напруга-:3 - 5 В
-Інтерфейс-:I2C / SPI / IIC
-Дисплей-:0.96-дюймовий OLED
-Роздільна здатність екрану-:128 х 64 рх
-Кількість контактів-:7 Pin
-Кут огляду-:160 °
-Чіп-:SSD1306
-Розміри-:26 х 26 мм
-Колір символів-:синій, білий
Доставка
Новою Поштою у відділення та поштомати Новою Поштою у відділення та поштомати
від 80 ₴
ROZETKA Delivery ROZETKA Delivery
Фіксована 49грн
Укрпоштою у відділення по Україні Укрпоштою у відділення по Україні
від 45 ₴
Meest Express Meest Express
від 60 ₴
Оплата
Оплата карткою Оплата карткою
Переказ на картку Переказ на картку
Оплата на IBAN Оплата на IBAN
Безготівковий розрахунок Безготівковий розрахунок
Післяплата Післяплата
Гарантійні положення
Гарантійні зобов'язання на товари, які були паяні, не поширюються
0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin) (4Pin)
119.00 грн
Опис

🖥️ 0.96-дюймовий OLED-дисплей (7Pin / 4Pin)

Компактний монохромний дисплей з високою контрастністю для Arduino та інших мікроконтролерів

Загальний опис

0.96-дюймовий OLED-дисплей – це компактний та високоефективний модуль відображення інформації, що використовує органічні світлодіоди (OLED) для створення зображення виняткової якості. На відміну від звичайних LCD-дисплеїв, технологія OLED забезпечує самосвітіння кожного пікселя, що гарантує надзвичайну контрастність та яскравість навіть у темному середовищі. Дисплей оснащений чіпом SSD1306 та має роздільну здатність 128x64 пікселі, що дозволяє відображати як текстову інформацію, так і графіку з високою деталізацією. Модуль доступний у двох варіантах підключення: 4-контактна версія для інтерфейсу I2C (VCC, GND, SCL, SDA) та 7-контактна для SPI (VCC, GND, CS, MOSI, SCK, DC, RES), що забезпечує гнучкість інтеграції з широким спектром мікроконтролерів та проєктів. Завдяки компактним розмірам (приблизно 27x27 мм) та низькому енергоспоживанню, цей дисплей ідеально підходить для портативних пристроїв, IoT-рішень та різноманітних DIY-проєктів.

✅ Технічні переваги:

  • Висока контрастність – завдяки самосвітним пікселям, OLED-технологія забезпечує неперевершене співвідношення контрасту, що робить зображення чітким і розбірливим навіть при поганому освітленні або прямому сонячному світлі, ідеально підходячи для використання як у приміщенні, так і на вулиці
  • Мінімальне енергоспоживання – на відміну від LCD-дисплеїв, OLED не потребує підсвітки і споживає всього близько 0.06 Вт у звичайному режимі, що робить його ідеальним вибором для проєктів з батарейним живленням, значно подовжуючи час автономної роботи пристрою
  • Компактні розміри – з габаритами приблизно 27x27 мм, дисплей легко інтегрується навіть у найменші проєкти, включаючи носимі пристрої, мініатюрні метеостанції та інші компактні рішення, не збільшуючи суттєво їх розміри чи вагу
  • Гнучкість інтерфейсів – наявність двох варіантів підключення (I2C та SPI) дозволяє обрати оптимальний спосіб комунікації залежно від вимог проєкту: I2C для економії пінів мікроконтролера або SPI для більш швидкого оновлення зображення
  • Широка сумісність – дисплей працює в діапазоні напруги 3.3-5В, що забезпечує його сумісність з більшістю популярних мікроконтролерів, включаючи Arduino, Raspberry Pi, ESP8266/ESP32, STM32 та інші, без необхідності використання додаткових перетворювачів рівнів
  • Розширені графічні можливості – чіп SSD1306 підтримує 256 рівнів яскравості та має вбудовану буферизацію RAM, що дозволяє відображати не лише текст, але й складні графічні елементи, анімацію та навіть прості ігри з плавним оновленням зображення
  • Миттєва реакція – на відміну від LCD-дисплеїв, OLED не має затримки при зміні стану пікселів, що забезпечує миттєву реакцію та відсутність ефекту "привида" при швидкому русі зображення, роблячи його ідеальним для інтерактивних проєктів та динамічної анімації

🔧 Ідеальне рішення для:

Метеостанції

Цифрові годинники

Носимі пристрої

Монітори стану

Ігрові консолі

IoT-пристрої

Інструменти налагодження

Вимірювальні прилади

💡 Широкі можливості застосування:

  • Домашні метеостанції – створіть власну станцію моніторингу погоди з відображенням температури, вологості, тиску та прогнозу на OLED-дисплеї. Завдяки високій контрастності, показники будуть чітко видні навіть у темряві. Підключіть датчики DHT22, BMP280 чи BME280 до Arduino або ESP8266, і ви отримаєте компактний прилад для відстеження погодних умов у вашому домі.
  • Стильні цифрові годинники – розробіть ексклюзивні годинники з різноманітними стилями відображення часу, дати та додаткової інформації. Можливості OLED дозволяють створити як класичні стрілкові годинники з плавною анімацією, так і цифрові з декількома часовими поясами, секундоміром, таймером зворотного відліку або навіть інтеграцією з NTP-серверами для автоматичної синхронізації.
  • Монітори стану системи – використовуйте дисплей для відображення важливих параметрів вашого обладнання, як-от рівень заряду батареї, температура процесора, стан мережевого з'єднання або показники датчиків. Особливо корисно для автономних систем, де необхідно швидко перевіряти їхній стан без підключення до комп'ютера.
  • Портативні ігрові пристрої – завдяки швидкому відгуку та високій контрастності, OLED ідеально підходить для реалізації простих ігор, таких як "Змійка", "Тетріс", "Пінг-понг" або навіть пригодницьких ігор з графікою в стилі ретро. Підключіть кілька кнопок або джойстик до Arduino – і компактна ігрова консоль готова!
  • Носимі фітнес-трекери – створіть власний пристрій для відстеження фізичної активності з відображенням кількості кроків, пульсу, спалених калорій та інших показників. Завдяки низькому енергоспоживанню OLED-дисплея, такий пристрій зможе працювати тривалий час від однієї батареї, а компактні розміри дозволять зручно носити його на зап'ясті.
  • Інтерфейси для розумного дому – інтегруйте дисплей у систему розумного дому для відображення стану освітлення, температури в різних кімнатах, стану вхідних дверей або споживання електроенергії. У поєднанні з ESP8266/ESP32 та MQTT можна створити інтерактивні панелі керування для різних зон вашого будинку.

📦 Детальні технічні характеристики:

  • Тип дисплея: OLED (Organic Light Emitting Diode)
  • Контролер: SSD1306
  • Розмір екрану: 0.96 дюйма (діагональ)
  • Роздільна здатність: 128x64 пікселі
  • Колір дисплея: Монохромний (доступні варіанти: білий, синій або жовто-синій)
  • Фізичні розміри: Приблизно 27 x 27 мм
  • Робоча напруга: 3.3-5В DC
  • Споживання струму: Приблизно 20мА при нормальній роботі
  • Споживана потужність: Близько 0.06 Вт
  • Кут огляду: >160°
  • Яскравість: 256 рівнів регулювання
  • Температурний діапазон: -40°C до +85°C
  • Інтерфейси підключення:
    • 4-контактна версія: I2C (VCC, GND, SCL, SDA)
    • 7-контактна версія: SPI (VCC, GND, CS, MOSI, SCK, DC, RES)
  • I2C адреса: 0x3C або 0x3D (для 4-контактної версії)
  • Швидкість оновлення: >60 кадрів/сек
  • Термін служби: >50,000 годин
  • Сумісність з мікроконтролерами: Arduino, Raspberry Pi, ESP8266, ESP32, STM32 та інші
  • Підтримувані бібліотеки: Adafruit SSD1306, U8G2, U8GLIB та інші

📊 Порівняння 4-контактної та 7-контактної версій:

Характеристика 4-контактна версія (I2C) 7-контактна версія (SPI)
Контакти VCC, GND, SCL, SDA VCC, GND, CS, MOSI, SCK, DC, RES
Швидкість передачі даних Нижча (до 400 кГц) Вища (до 10 МГц)
Використання пінів мікроконтролера Економне (2 піни даних) Більше (5 пінів даних)
Складність підключення Просте (4 дроти) Складніше (7 дротів)
Рекомендоване використання Прості проєкти, статичні зображення Динамічні зображення, анімація, ігри
Кількість дисплеїв на одній шині До 8 (різні I2C адреси) Багато (окремий CS для кожного)
Доступність бібліотек Висока Висока
Ціна Зазвичай нижча Зазвичай вища

⚠️ Важливі аспекти використання:

  • Ефект "вигоряння" (burn-in) – при тривалому відображенні одного й того ж статичного зображення на OLED-дисплеї може виникати ефект "вигоряння", коли слід від зображення залишається видимим навіть після зміни контенту. Для запобігання цьому ефекту рекомендується періодично змінювати вміст дисплея або використовувати екранну заставку для довготривалих інсталяцій.
  • Правильна орієнтація зображення – при першому підключенні дисплея можна зіткнутися з проблемою неправильної орієнтації зображення (перевернуте або дзеркальне відображення). У більшості бібліотек існують параметри для налаштування правильної орієнтації за допомогою функцій типу setRotation() або подібних. Експериментуйте з різними значеннями для досягнення бажаного результату.
  • Сумісність бібліотек – різні бібліотеки (Adafruit SSD1306, U8G2) можуть мати різний синтаксис та можливості. Переконайтеся, що ви використовуєте бібліотеку, яка підтримує ваш варіант дисплея (I2C або SPI) та правильно налаштуйте параметри ініціалізації відповідно до документації бібліотеки. Іноді може знадобитися встановлення додаткових залежностей.
  • Правильне підключення контактів – переконайтеся, що ви правильно підключили всі контакти дисплея до мікроконтролера. Особливу увагу приділіть контактам VCC і GND, оскільки в деяких модулях їхнє розташування може відрізнятися від стандартного. Перевірте документацію виробника або маркування на платі дисплея перед підключенням.
  • Оптимізація оновлення дисплея – для економії енергії та збільшення швидкодії рекомендується оновлювати дисплей лише за необхідності, а не в кожному циклі програми. Також ефективним є використання буфера кадру, коли всі зміни спочатку вносяться в буфер, а потім відправляються на дисплей одночасно за допомогою функції display() або подібної.
  • Адаптація контрасту – залежно від умов освітлення та конкретного екземпляра дисплея, може знадобитися налаштування рівня контрасту для оптимальної видимості. Більшість бібліотек дозволяють програмно регулювати контраст за допомогою спеціальних команд. Експериментуйте з різними значеннями для досягнення найкращої якості відображення.

0.96-дюймовий OLED-дисплей – це ідеальне рішення для розширення ваших мікроконтролерних проєктів. Завдяки високій контрастності, низькому енергоспоживанню та компактним розмірам, цей дисплей дозволить вам створювати більш функціональні та інтерактивні пристрої. Оберіть відповідну версію (4-контактну або 7-контактну) залежно від ваших потреб та розпочніть втілювати свої творчі ідеї вже сьогодні!

ЗАМОВТЕ ЗАРАЗ
#OLED #Arduino #I2C #SPI #SSD1306 #Дисплей
Характеристики
-Основні-
-Робоча напруга-
3 - 5 В
-Інтерфейс-
I2C / SPI / IIC
-Дисплей-
0.96-дюймовий OLED
-Роздільна здатність екрану-
128 х 64 рх
-Кількість контактів-
7 Pin
-Кут огляду-
160 °
-Чіп-
SSD1306
-Додаткові-
-Розміри-
26 х 26 мм
-Колір символів-
синій, білий
Відгуки
Рейтинг товару:
3
Відгуків: 1
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
Віктор
06 липня 2023 (14:54)
Сумнота... Замовив цей дісплей с 4х контактним інтерфейсом як на картинці аж 3 штуки, а надіслали 7 контактну версію :(
Відповідь:
Напишіть у вайбер - перевіримо інформацію. За необхідності замінимо
Питання та відповіді
Додайте питання, і ми відповімо найближчим часом.

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

Інструкція

Інструкція з підключення LCD 1602 Дисплей з I2C Модулем

16x2 Символи, 5В, регульована підсвітка для Arduino, Raspberry Pi та DIY-проєктів

1. Ідентифікація та основні компоненти

LCD 1602 (або 16x2) — це символьний дисплей з можливістю відображення 16 символів у 2 рядки. I2C модуль встановлюється на задній частині дисплея і дозволяє керувати ним лише через 4 виводи замість стандартних 16.

flowchart TD
    subgraph PCB["LCD 1602 з I2C модулем (вигляд зверху)"]
      Display["LCD 1602
16x2 символів"] subgraph I2C["I2C Модуль (з регулятором підсвітки)"] direction LR VCC["VCC"] --- GND["GND"] --- SDA["SDA"] --- SCL["SCL"] Pot["Потенціометр
регулювання підсвітки"] end Display --- I2C end classDef pins fill:#f96,stroke:#333,stroke-width:2px class VCC,GND,SDA,SCL pins classDef pot fill:#9ef,stroke:#333,stroke-width:2px class Pot pot

1.1 Призначення виводів

Вивід Призначення Примітка
VCC Живлення 5В (допустимо 3.3В з обмеженою яскравістю)
GND Земля З'єднується з GND мікроконтролера
SDA Лінія даних I2C Serial Data
SCL Тактова лінія I2C Serial Clock

2. Схема підключення

flowchart TD
    subgraph Arduino["Arduino"]
      A_5V["5V"]
      A_GND["GND"]
      A_SDA["A4/SDA"]
      A_SCL["A5/SCL"]
    end
    
    subgraph LCD["LCD 1602 з I2C модулем"]
      LCD_VCC["VCC"]
      LCD_GND["GND"]
      LCD_SDA["SDA"]
      LCD_SCL["SCL"]
    end
    
    A_5V --> LCD_VCC
    A_GND --> LCD_GND
    A_SDA --> LCD_SDA
    A_SCL --> LCD_SCL
  
Для Arduino Uno використовуйте виводи A4 для SDA та A5 для SCL. Для Arduino Mega та інших плат перевірте маркування SDA/SCL на платі.
Переконайтеся, що напруга живлення не перевищує 5В, інакше це може призвести до пошкодження дисплея. При використанні 3.3В логіки (наприклад, ESP8266 або Raspberry Pi), підключення можливе, але яскравість підсвітки буде нижчою.

3. Програмні налаштування

3.1 Визначення I2C адреси

LCD 1602 з I2C модулем зазвичай має адресу 0x27, але інколи може бути 0x3F, 0x20 або іншою. Для визначення адреси скористайтеся I2C сканером:

// Код I2C сканера для Arduino IDE #include <Wire.h> void setup() { Wire.begin(); Serial.begin(9600); Serial.println("I2C Scanner"); } void loop() { byte error, address; int deviceCount = 0; Serial.println("Сканування..."); for(address = 1; address < 127; address++) { Wire.beginTransmission(address); error = Wire.endTransmission(); if (error == 0) { Serial.print("I2C пристрій знайдено за адресою 0x"); if (address < 16) Serial.print("0"); Serial.println(address, HEX); deviceCount++; } } if (deviceCount == 0) Serial.println("Пристрої не знайдено"); delay(5000); }

3.2 Встановлення бібліотек

Для роботи з LCD 1602 через I2C потрібно встановити дві бібліотеки:

  1. LiquidCrystal_I2C - керує LCD 1602 через I2C інтерфейс
  2. Wire - стандартна бібліотека для роботи з I2C

Встановіть бібліотеку LiquidCrystal_I2C через менеджер бібліотек в Arduino IDE:

  1. Arduino IDE → Скетч → Підключити бібліотеку → Керувати бібліотеками...
  2. У пошуку введіть "LiquidCrystal I2C"
  3. Встановіть бібліотеку від Frank de Brabander

4. Базовий приклад коду

// Базовий приклад для LCD 1602 з I2C модулем #include <Wire.h> #include <LiquidCrystal_I2C.h> // Створюємо об'єкт дисплея з адресою 0x27 // Параметри: (адреса, кількість символів, кількість рядків) LiquidCrystal_I2C lcd(0x27, 16, 2); void setup() { // Ініціалізація дисплея lcd.init(); // Вмикаємо підсвітку lcd.backlight(); // Встановлюємо курсор у позицію (0,0) - верхній лівий кут lcd.setCursor(0, 0); // Виводимо текст у перший рядок lcd.print("Hello, World!"); // Встановлюємо курсор у позицію (0,1) - другий рядок lcd.setCursor(0, 1); // Виводимо текст у другий рядок lcd.print("LCD 1602 I2C"); } void loop() { // Тут можна додати динамічну зміну вмісту }
Якщо ваш дисплей має іншу I2C адресу (не 0x27), змініть параметр у коді, наприклад: LiquidCrystal_I2C lcd(0x3F, 16, 2);

5. Розрахунки та параметри

5.1 Напруга живлення

V_живлення = 5В (номінальна) Діапазон: 3.3В - 5.5В

5.2 Споживання струму

I_без_підсвітки ≈ 10мА I_з_підсвіткою ≈ 50-100мА (залежить від яскравості)

При використанні дисплея з джерелом обмеженого струму (наприклад, порт USB), враховуйте споживання з підсвіткою:

P = V × I = 5В × 0.1А = 0.5Вт

6. Покрокова інструкція підключення

  1. Перевірте наявність I2C модуля на задній частині дисплея. Якщо потрібно, припаяйте його до контактів LCD.
  2. З'єднайте виводи дисплея з Arduino відповідно до схеми підключення:
    • VCC → 5V
    • GND → GND
    • SDA → A4 (для Arduino Uno)
    • SCL → A5 (для Arduino Uno)
  3. Завантажте та запустіть I2C сканер для визначення адреси дисплея.
  4. Встановіть бібліотеку LiquidCrystal_I2C через менеджер бібліотек Arduino IDE.
  5. Завантажте базовий приклад коду, змінивши I2C адресу на визначену (крок 3).
  6. За допомогою потенціометра на I2C модулі відрегулюйте яскравість підсвітки.
  7. Експериментуйте з кодом для відображення власних даних.

7. Обмеження та граничні параметри

Параметр Мінімум Типовий Максимум Одиниця
Напруга живлення 3.3 5.0 5.5 В
Струм споживання 5 50-100 120 мА
Робоча температура -10 25 60 °C
Вологість (без конденсації) 10 60 90 %

8. Практичні поради

Для покращення контрасту відрегулюйте потенціометр на I2C модулі. Якщо текст видно нечітко або занадто блідий, повільно обертайте потенціометр до отримання оптимального зображення.
Щоб відобразити особливі символи, такі як градуси Цельсія (°C), використовуйте метод lcd.write() з кодом символа, наприклад: lcd.write(223) для символа градуса.
При підключенні до Raspberry Pi (працює на 3.3В логіці) переконайтеся, що ваш I2C модуль сумісний з 3.3В або використовуйте конвертер логічних рівнів.

8.1 Створення власних символів

LCD 1602 дозволяє створювати до 8 користувацьких символів розміром 5x8 пікселів:

// Приклад створення символа "серце" byte heart[8] = { 0b00000, 0b01010, 0b11111, 0b11111, 0b11111, 0b01110, 0b00100, 0b00000 }; void setup() { lcd.init(); lcd.backlight(); // Створюємо символ з індексом 0 lcd.createChar(0, heart); lcd.setCursor(0, 0); lcd.print("Custom symbol:"); lcd.setCursor(0, 1); // Виводимо створений символ lcd.write(0); }

9. Усунення проблем

Проблема Можлива причина Рішення
Дисплей не вмикається Відсутнє живлення, неправильне підключення Перевірте з'єднання VCC і GND, виміряйте напругу
Підсвітка працює, але текст не відображається Неправильна I2C адреса, проблеми з контрастом Перевірте I2C адресу сканером, відрегулюйте потенціометр
Відображаються квадрати замість тексту Проблеми ініціалізації або несумісність бібліотеки Використовуйте метод lcd.init() перед іншими функціями
I2C сканер не виявляє дисплей Помилки підключення SDA/SCL або несправний модуль Перевірте з'єднання SDA/SCL, спробуйте інший I2C пристрій
Важливе зауваження: Ми доклали зусиль, щоб ця інструкція була точною та корисною. Однак, ця інструкція надається як довідковий матеріал. Електронні компоненти можуть мати варіації, а схеми підключення залежать від конкретних умов та вашого обладнання. Ця інформація надається "як є", без гарантій повноти чи безпомилковості. Наполегливо рекомендуємо перевіряти специфікації вашого модуля (datasheet), звірятися з іншими джерелами та, за найменших сумнівів, звертатися до кваліфікованих фахівців, особливо при роботі з напругою 220В.

FAQ (часті запитання)

Живий чат
Живий чат